Cursus Natuurgids

Cursus waarin je in zes lessen tot natuurgids wordt opgeleid. De cursus staat open voor de vrijwilligers van het Groengemaal en de Vereniging Sarphatipark plus de leden van deze vereniging. Oók andere vrijwilligers die de buurt groen houden zijn welkom!

Er is plek voor maximaal 15 cursisten. Lessen worden in het park gehouden. De cursus wordt afgesloten met een certificaat en staat onder leiding van cursusleider Arend Wakker van Open Oog Produkties. Van de cursisten wordt de bereidheid verwacht om na het doorlopen van de cursus incidenteel een rondleiding door het park te verzorgen.

Wanneer: op zaterdagen van 15.00 – 16.30 uur

zaterdag   6 mei 2023
zaterdag 13 mei 2023
zaterdag   3 juni 2023
zaterdag 10 juni 2023
zaterdag 17 juni 2023
zaterdag 24 juni 2023

Cursusbijdrage
€ 20,- iedereen
  5,- met stadspas groene stippen, leden Vereniging Sarphatipark  en vrijwilligers die zich reeds inzetten voor het park.

Doe mee !! en zorg ervoor dat het mooie Sarphatipark nog sterker bij buurtgenoten en geïnteresseerden gaat leven. Ik hoop jullie namens het bestuur welkom te kunnen heten op de eerste cursusdag!

vriendelijke groet
Onno van der Vlerk voorzitter